ännu mer itje bra.


Jag tog mig till sats.

MEN! Det kom två herrar för ett tag sedan och knackade på våran dörr. Jag öppnade. Dom frågade om vi hade tv och jag svarade ja. Det visar sig att dom två gubbarna var tv-licens och jag skrev på något. Mina sambos blev inte glada. Dom sa att när någon kommer och frågar sånt ska man ljuga och säga nej. Men hur i hela ska jag veta det. Har ju bott hemma hela livet och aldrig har några män kommit dit och frågat mig om det.
Efter ett litet tag fick vi iaf en räkning på ca 500 kr som vi "glatt" betalade in.. Då trodde jag det hela var över för ett tag. Men nej. För någon vecka sedan fick vi en ny räkning på 1100. Den lades på ett bord. Och har inte blivit betald riktigt. Och nu när jag slåt på tvn är det bara myrkrig. Kan det bero på det kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0