hurrvens


Jag lyckades med mina uppdrag. Applaudes meg.
Sedan trippade jag och John till Meny för att handla. Jag tänkte köpa öl men kom på att mitt legg inte var med. John fick därför köpa ut och vi låtsades som att vi inte kände varandra. (Har varit med om en liknande händelse där förut)
Sedan lagade han någon egenpåkommen tacos i ugnen som ser ut som lasange. Mycket gott.
Vi valar oss framför invigningen av OS. Dom är bra speciella dom där kineserna.
Iallafall så kommer en slags inbjudan från Maja så nu sitter jag här. Sminkad av Madde med ett vinglas i handen. Som ger mig hurvens. Får bli öl resterande kvällen. Vi ska iaf till Grüneløkka till några ikeafolk om jag förstod det rätt.
Ska bli gøy att träffa flickorna igen. Det var ju ett tag sen nu.
Aja önska mig lycka till, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0