itje bra


Motgång hele tid´n.
Idag regnar det massa. Då vill man inte gå och träna. Jag skulle kanske kunna göra något här hemma istället. Men det känns inte lika bra och seriöst då.. Plus att då skulle jag bli besviken på mig själv. Plus att gå till sats är en bra tidsfördriv. Det tar längre tid och klockan går.
Än så länge har jag bara uppfyllt en av mina punkter på min 2 Do lista denna vecka. En grej vet jag sker på lördag så då har jag bara två kvar. Kanske styra upp en av dom idag då.
Igår gick jag och Madde en snabb tur på staden. Vi köpte armband. Sånna man hade när man var liten där det står sitt namn. Jag valde lila och turkos.
Oj vad allt är ohändelserikt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0