jag är fast i paradiset


Idag var första dagen som det gick otroligt segt på jobbet. Men jag överlevde.
Hemma blev det uppstekta kroppkakor och 4 avsnitt SATC.
När vi precis börjat komma in i koma andningen så koms det på att vi skulle på Sør för att träffa bla John och Sebbe. Pojkarna lämnar ju detta land väldigt snart och beger sig mot ett av svettiga kroppar och paraflaxdrinkarnas land. Jag ska besöka dom har jag bestämt. Ska bara skrapa ihop mina kronor sen jevler.
Det var trevligt där med min iste men vi (madde, john och jag) kände tröttheten och viljan att se Paradise Hotel. Så vi begav oss hemåt. Dock är det bara jag som tappert tittar men det går bra.
Och nu just i denna sekund så släpper jentene beskjed om att Gleager skal forlate Paradise Hotel. Jag fäller en sorgsen tår, det blir inte lika fint längre. Aahw, sluta gråta, nu börjar jag snart gråta!
Fan godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0