Jag flyser


Det är 20 grade ute. Jag sitter inne och fryser. Är det rätt?
Ännu en dag på mitt "hektiska" jobb är avklarat och nu har jag precis kastat ner mina converse i ett hett bad med vanish. Må dom bli vita igen.
Annars så vill jag åka utomlands. Jag ska! Måste styra upp det för f.
Sen så kan jag säga att min första nyktra helg är avklarad och oj så kul jag hade. (Försöker intala mig det iaf)
Missade en bartömning i fredags och agerade nykter och sittande i lördags. Men jag var inte bakis på söndagen.
Istället träffade jag Nina som var på återbesök tvärt och Hannah. Vi strosade Løkka fram några gånger och söndagen avslutades med familjemiddag på Mucho Mas. Helt okej helg.

Ikväll är man spikad framför tv.n.
Girls of the playboy mansion, Ex wives club, Pussycatdolls Girlicious & Paradise Hotel Danmark.
Tjeja tjeja tjeja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0