me no like min morgon riktigt


Det var ingen bra sömn jag fick inatt. Och det var en jobbig öppning på jobbet. Jag behövde vaselin och byta plast samtidigt som jag skulle öppna. Jag löper till Kiwi, hittar vaselin men har glömt pengarna. Springer tillbaka och hämtar pengar och köper slutligen vaselin. Inser då att kl är 07.55 och jag har inte ens öppnat stället (brukar vara klar med allt 07.45). Bakverken ligger fortfarande i sina korgar och allt är låst.
Löser det dock väldigt smidigt så 08.30 smiter jag iväg och byter plast. På fem snabba.
Usch det var en jobbig start på min dag.

Nu, hemma. Nyduschad och hungrig. Det var sol för 15 minuter sedan, nu hör jag åska. Oslos himel lever ett konstigt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0