och allt känns bättre.


Som jag sa så trodde jag att detta skulle bli en bra dag. Och jag hade rätt. Lyssna nu, läs.
Dagen börjar med att Adecco ringer och vill träffa mig imorn. Eventuellt ett litet café jobb eller så skulle ju inte sitta fel för tillfället. Jag vill göra latte igen med hjärtan och blad.
Sedan går jag och tränar.
Efter stretch och dusch så möter jag upp Björn. Han är mitt moraliska stöd när jag går in på Lucky 7 och avbokar. Det kändes helt fel att göra den där. (En irriterande sak är att killen på det stället slängt min bild som jag ritat! Så gör man inte!) Men vi spatserar vidare, köper en ny ring och hamnar slutligen uppe vid Alexander Kiellands Plass. Svänger lite till vänster och hittar Invictus.
Allt känns så mycket bättre och jag är överlycklig när vi går därifrån. Nästa onsdag, den 20.e kl 17.00 så sker det. På riktigt denna gång. Färger är inte bestämt än, jag ska klura på den.
Sedan sushi i slottsparken och massa skavsår.
Nu laddas Into the wild hem. Vi är en liten filmfamilj.

Jag är en lyckans flicka idag. Den ska jag njuta länge på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0