ömma revben + blod & vaselin


Mitt illamående gick slutligen över.
Det övergick till 4 timmars smärta! Stor jävla smärta som jag aldrig varit med om förr. Fast man vet vad som sker så går det bara inte att försöka låtsas som något annat.
När hela bröstkorgen vibrerade försökte jag låtsas som att det var någon slags massage vibration. Gick ej.
Skönt att det var en till tjej där samtidigt som gjorde på exakt samma ställe. Det räckte med en blick och vi led båda till tusen åt varandra. Fint.

Me nu är det iaf över. Det är stort, fint, blodigt/geggigt och mycket svidande. Men lätt värt! (som man bara kan säga i efterhand)



Kommentarer
Postat av: whatthefuck

aha, hahaha, jag trodde du va deppig ;) Ha en underbar kväll... trots smärtan ;) No pain, no gain :)

2008-08-20 @ 23:24:15
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååå va det var spännande;) hahaha

Angelica va så inne i jobbet..

Hm maja lite mindre, somnar, de e ju sjuuukt..

Love yooouuu

2008-08-20 @ 23:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0