pensionär?


Jahapp.
Som tidigare nämt så har min lön från em-jobbet varit alldeles för liten. Jag åkte därför idag till kära likningskontoret för att kolla vad dom kan ha dragit för skatt och dels fråga varför jag fått ett frikort. Efter 45 minuters väntetid kommer svaret.
- Oj det har blivit något fel.
Det visar sig att jag fått något slags frikort som pensionärer ska ha. Såklart.
Så nu har jag suttit här hemma och förbannat mig över skattekort, lönebesked och siffror. Hoppas verkligen det blir rätt för en gångs skull.
Sedan så har även en till grej på min to do lista strykits. Nu har jag egentligen bara jobbsökning kvar. Ganska bravo mig ändå.

Nu ska jag ladda hem Toy Story. Vet inte varför men jag vill verkligen se den nu.
Och ikväll ska jag baka sockerkaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0