tada


Jag pratade så mycket om tisdag igår så hela dagen idag har jag trott att det varit tisdag.

Det var en trevlig gårkväll, jag hittade tillbaka till De Ville´s och jag upptäckte att Nichol & Son är supert på tisdagar. Och jag fick veta att Governor Andy kommer dit nästa tisdag. Då är jag där.
Idag då. Jag skulle vara på Adecco kl 11. Hade nog inte förväntat mig regn. Det fick bli ett akutköp av paraflax på sleven äläven. Sedan visste jag ju såklart inte vart det låg. Mina skor var genomvåta och mina byxor var blöta upp till knäna.
Hur som helst. Tryggve som jag pratade med sa att han eventuellt hade ett café jobb åt mig. Han skulle bara ringa en av mina referenser och höra av sig.
När jag är utanför våran dörr ringer han och säger att jag fått det. Så det blir in, byta kläder, äta tonfisk och åka tillbaka.
Jag börjar på fredag. Ett litet café på Ullevåls sjukhus. 5 minuter med buss. Tackarr.!
Imorn ska jag för en dag jobba i regeringens cantina. Jag måste ha med mig ID för att komma igenom säkerhetskontrollerna. Hmm.

Sedan träffade jag Hannah. Vi satte oss på Pepole´s och jag fick mig en kurerande Cola. Under de timmar vi satt där han vi uppleva duggregn, solregn, sol, spöregn och vattenfall med tillhörande orkan. Glas blåste av borden.
Jag sprang då till trikken och åkte hem. Jag ville fira så jag köpte sushi.

Och nu ikväll ska jag finaly få se na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-na BATMAN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0