varför vet jag inte


Wehej det är fredag! Som om jag märker någon skillnad på mina jobbfria dagar. Not!
Iallafall. Jag sitter i min säng, nyvaken. Och gör min vanliga rutin dom dagar som jag inte jobbar, dvs varje dag. Startar datorn, går in på facebook sen läser massa bloggar jag följer. Jag vet, folk skrattar åt mig när jag visar min lista men jag kan inte rå för det. Iallafall. En blogg handlar om en kille/man som flyttat till Brisbane i Australien. Han är svensk alltså, annars hade jag inte klarat att läsa. Han har som intresse att fotografera men vill utveckla det till att bli duktig och typ känd om jag förstår det rätt. Och jag (som inte kan något om duktigt fotograferande) tycker iaf att det är väldgt fint och bra det han gör.
Därför ska även ni få ta del av detta här

Så, nu är min dag redo för mig. Jag har fyra saker jag verkligen måste göra.


Kommentarer
Postat av: Silverfisken

Åååh, tack...

2008-08-08 @ 11:13:10
Postat av: DC

Hejba! Få se nu hur detta går,att kommentera dina inlägg. Låter som du börjar bli en "bloggslav",eller?

Well,lycka till med din 2do.... och enjoy while you can"!

2008-08-08 @ 15:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0