dan före dan före den dan


Tick tack tick tack. Det går framåt bra.
Idag fick jag en trevlig överraskning på jobbet. Thomas var ledig idag så han kom och höll mig sällskap. Det gjorde min dag. Vi försökte hitta min framtida läkarman bland alla vita rockar men jag sa att jag gett upp hoppet. Ska man gilla en av läkarna på mitt jobb bör man nog vara minst 10 år äldre än vad jag är. Men då, från ingenstans, ser jag honom. Dock ingen läkarrock på men väl godkänd ändå av oss båda. Sorgligt nog så jobbar han mest troligt inte på mitt hus så han får jag nog aldrig se igen. Men drömma kan man alltid.
Väl hemma efter en ´hård´ arbetsdag så belönades vi med lite Lejonkungen. Heja filmfamiljen K48!
Det fick även bli ett litet besök av finflickorna från Sandvika. Ett café skulle hittas. Det tog oss hela Bogstadveien ner och sen upp igen innan vi slutligen hittade ett bra. Det som ligger dörr i dörr med vårat hem. Bra kvällspromenad i alla fall. Nästa gång vi ses tar vi igen förra helgens splittring! Och bötern ska jag hjälpa att betala. Min lapp var inte bra nog helt enkelt.

Imorgon är det torsdag. Det innebär att dagen efter det är fredag I´m in love. Sen säger vi heja Umeå!

3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0