den sitter i märgen.


Okej nu är det kallt. Det är kallt ute (non-stop), på jobbet (för alla går ut och in och kylan hoppar på den första bästa, mig), hemma (för våra element lever sitt eget kylskåpsliv). Allt är kallt! Jag fyser!
Okej -6 är inte mycket i tanken. Men om man jämför med mitt kära norr så är det en helt annan kyla. Den är jävlig. Eller har man bara blivit ovan och bortskämd. Nyår i hemavan med -30 var ju inga problem. I not know not.
Nog om min kyliga ilska.
Det blev ingen aktivitet igår, vi nöjde oss mycket väl med att titta på aktiva barn i 2 minuter för att känna oss mer än nöjda.
Hemma fick vi efter två veckors önskan se Armageddon, fin film.
Nu ska jag snart bege mig mot Hannah. Hon ska bjuda mig på soppa. Den lär vara bra. Hon kan koka soppa av spik, på spik.

Och Ida, den tar cirkus exakt 55 sekunder per kaffe. Lyxkaffe eller dålig maskin kan jag inte svara på. Allt kaffe smakar lika jävligt i min mun.

10

Kommentarer
Postat av: Inte nøjd

55 sekunder låter før lite i mina øron. Jag væntade længe nær jag fick kaffe av dig sist, mer æn 55 sekunder. Alternativt så kanske min tidsuppfattning ær bristande...

Jag har din trøja på mig. Jag ær næstan lika fin som nær du bær den.

2008-12-11 @ 08:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0