jag är ju ny


Idag insåg jag att nr 13 var det sista avsnittet! Jag var inte alls förberedd på det.
Simon säger med lugn röst att det kommer mer kanske runt februari eller så. FEBRUARI?!!!?! KANSKE??. Det går väl inte.
Jag ska vara glad enligt honom att det kanske kommer så snart. Är ny i hela den här ladda/titta-serier-på-internett-grejen och då händer det tydligen att man får vänta och hålla ut. Länge ibland.
Från och med nu ska jag bara kolla på serier som är avklarade så jag slipper evig väntan. Indeeed!


1


Kommentarer
Postat av: Anonym

I know! Fick reda på det i dag, jag nästan grät en skvätt.

Du, bon voyage! Ses snart my friend.



God Jul.

2008-12-19 @ 20:14:36
URL: http://extrovertmenkoncist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0