min osynliga


Tack för helgen. Den var mycket bra!. Söndagen ägnades åt lunch med mamma, morfar och Anki. Nån slags tradition har det blivit att Markströmare äter på Le Peppes när dom är på besök i Stockholm. Men bra är det.
Vi mös även runt på julmarknad i Gamla stan med en halvtung baksmälla.
En trött flicka åkte sedan tillbaka till Norge land igår kväll.
Hemma möttes jag av ännu fler slitna själar. Det var tydligen fest på K48 i lördags. Fint att se andra i samma skick.

Idag firar jag för mig själv. Nämligen så att en speciell "vän" har namnsdag idag. Som väldigt många andra barn hade även jag en osynlig vän när jag var liten. Han föddes när jag var runt två år. Han hette Arnt. Hela hans familj hette förövrigt också Arnt. Så idag gratulerar jag honom
.

La helg..




Kommentarer
Postat av: sandr

Du är såå snygg rara sanna supermål. Komsi till mig nu. Jag vill kriga. Peter anlände idag.. så du fattas! komsi komsi och kärlek!

2008-12-01 @ 21:11:23
URL: http://sandr.blogg.se/
Postat av: Imo

Grattis Arnt i efterskott. Nu vill jag hem. Nu ska jag snart gå hem.

2008-12-03 @ 15:56:58
Postat av: Den rödhåriga kåldolmn

vackra själar!

2008-12-15 @ 17:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0