081208


Ännu en helg flög såklart förbi. Men den var trevlig. Det blev massa folk på besök både fredag och lördag. Denna helg kunde blåmärken räknas. Alltså bra betyg.
Något som är mindre trevligt är att Kire nu har lämnat oss. Han ska ut på äventyr bland massa snö och lycka. Det kommer kännas tomt men vi ses snart igen så det är bra. Boopi!
Det är måndag. Sjukdom hoppar mellan oss på Kirkeveien och jag är nu halvt inne på min andra vända.
Dagen M betyder också bänkad framför tv.n. Det börjar bli tröttsamt så från och med imorn ska jag ta tag i min 2 Do-lista som jag tydligen skrev vecka 34. Träna och komma på helg/kvällsaktiviteter står det. Kan funka. Undra hur road jag kände mig när den skrevs.

Nu ska jag kika in min syster väldigt fina önselista och finurla lite på den. Det är jul snart...


12


Kommentarer
Postat av: Kire

"Sjukdom hoppar mellan oss på Kirkeveien och jag är nu halvt inne på min andra vända. " hehe, ja usch den där förkylningen slapp ja undan iallfall :)

saknar dig boopi !!

2008-12-08 @ 20:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0