Allt började med en plus och minus lista !

 
Då var det dags att säga hejdå på riktigt, och ja tänkte bara lämmna några rader innan jag lämnar Oslo, K48 och Sanna för den här gången,
Jag vet att man inte får göra bloggintrång :) men de känns bra att skriva de här , denna bloggen verkar ligga Sanna varmt om hjärtat. så de passar ju bra.
Så Sanna tack för allt, du har varit helt fantastisk. du har gjort allt mycket enklare och fått mig att känna mig hemma, tack för att jag fått dela din glädje din vänskap och framförallt ditt rum. 
En annan sak var att vi plötsligt  hamnade i samma båt och jag vet att båda tyckte de va lite jobbigt, de är alltid jobbigt att ro själv, så för mig blev allt enklare när vi började ro tillsammans och jag tycker  vi gjort ett riktigt bra jobb, de hade varit tyngre och ganska ensamt att ro utan dig.
Jag kommer sakna allt, kaffet på cancerkliniken, fredgas ölen i soffan, nätterna på krogen, disneyfilmerna på söndagarna. Jag kommer till och med sakna dem nätterna när dina förkylnings snarkningar överröstatde musiken från mina hörlurar.... =)
De är fina minnen allt ihopa. och jag vet att dessa minnen kommer göra mig glad många gånger framöver.
Så slutligen vill jag avsluta detta inlägget, precis som mitt äventyr som inneboende på Kirkeveien 48 började.
fast på min lista går alla plus till dig Sanna.
Du är värd de bästa...

Tack för allt, Jag kommer sakna dig
/Kire

Kommentarer
Postat av: I

Åh det var ett fint intrång. Kiret han ær fin. Honom kommer vi att sakna. Jag inte riktigt nøjd med hans flytt, den innebær att jag måste sova i hans sæng. Det i sin tur innebær att jag kommer att vakna varje morgon med smærta och blåmærken. Sængramen ær en av djuvulens skapelser!

2008-12-08 @ 14:41:32
Postat av: K

haha, jag hade planer på att vadera sidorna på sängen, men jag hann aldrig så långt, ta nu hand om min säng ida, åh inga dumheter :P hihi

2008-12-08 @ 19:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0