det som inte finns att sägas.


Får man säga blogg torka? Eller sker det inget i mitt liv just nu bara?. Har egentligen inget av värde att dela med mig av nu heller men ett par rader kan man skrapa fram.
På K48 är nedräkningen i full gång. Det är nästan för nära nu för att tiden ens ska gå framåt. Tålamod.
Blir det utgång i helgen kommer den alltså ske i Umeå, det är galet, det är lycka. Jävla glädje helt enkelt.
Nä, mitt liv kretsar nog bara kring dagar kvar för nu är det tomt i mitt huvud.

Men det jag kan säga är att någon kommer få ett fint julkort i alla fall. För i år har jag skickat sånt. Heja julen.

4




Kommentarer
Postat av: sandr

Bloggtorka 2. Det händer fan inte mycket nu. Bara jobb. Jag hatar julen, så sluta säg, heja julen!

Vart går du ut på lördag gulleunge? PUSS

2008-12-17 @ 15:58:21
URL: http://sandr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0