ännu en gång så avskedas vi


Jasså. Då var det lördag igen. En vecka har alltså redan kilat förbi. Samtidigt som den har gått galet snabbt så känns det som om jag befunnit mig i denna stad en evighet. Men så är det när man kommer hem. Allt är som jag nämnt vanligt och sig likt och det går så snabbt att komma in i vardagen. Men som sagt så har jag bara en dag kvar innan jag lämnar denna stad ännu en gång. Vilket betyder att det är 5 månader tills vi förenas igen. Lite sorgset det kanske.

Att gå igenom hela denna vecka i detaljer känns svårt. Min checklista har en bock på varenda punkt som skulle/ville göras. Kanoners! Och Plaza igår var ett perfekt avslut på allt! 
Men nu känner jag mig rätt nöjd med hemma. Jag är redo att flyga tillbaka till min "fantasivärld" som någon så fint uttryckte det.
Ett nytt år kommer. Ett nytt hem intas. 2009 kommer tammefaen i mig bli kung. Det känner jag.

Fervell U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0