en liten bit av än så länge


Umeå har haft mig på besök i så gott som tre dagar. Det har varit tre trevliga dagar. Mycket har blivit gjort och många har stötts på. Det är ju rätt trevligt att komma tillbaka på hemmaplan ibland.
Allt är sig likt på ett bra och lättsamt sätt. Man vet vart man ska och vart allt och alla finns. Det är så enkelt hela tiden.
Efter min traumatiska hemkomst så fick det bli lugnt återhämtade hos fader och moder2. Kvällen tog oss sen till Olles för familjemiddag, vilket inte har hänt på ett antal år. Det var fyra trevliga timmar som sedan tog mig vidare mot lägenheten ovanför pantbanken. Där möttes jag av lekar. Tidningsleken är bra kul.
Några timmar senare befinner jag mig åter på Olles, med mer alkohol i kroppen och utbytt sällskap. Lördagens ros blev nog nattbesöket på Max (äntligen!). Lördagens ris ges nog till idioten brevid mig på Max som spydde över golvet (50 cm ifrån mig, panik!)
Söndagen gav mig en dag på stan med julklappsletande och pusselkväll.
När jag vaknade imorse hade den efterlängtade snön lagt sig två dm över staden vilket gjorde mig väldigt glader.
Det fick då bli en lunch med Sara, julklappsletande med Liza, ett jack köp till mig samt en trevlig kvällsfika med tjejerna från LD03BE. Mycket kul att se ansikten man inte sett på snart två år och få höra vad som skett. Synd att inte alla kunde komma men bra gjort av dig Carro!.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack själv sanna för att du ville komma! :)

Jättekul att se att du mår och har det bra i landet bervid!

hoppas det bara inte dröjer så länge innan nästa gång vi ses :*

2009-01-04 @ 16:35:55
URL: http://ine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0