vit vit vitt


Idag har det snöat hela dagen. Det har gjort mig lycklig. Träden var fint vita imorse och allt har inte ens hunnit smälta bort än. Fortsätt så.
Igår var det dags för ännu ett tisdagsbesök i Hasle. Vi köpte även med pepparkaksdeg för liten bakstund. Jonas tyckte inte att ett kilo räckte så han sprang och köpte en till låda. Det resulterade i en mängd pepparkakor i alla dess former och skapelser. Samt massa deg i magen och trots det så lyckades vi inte göra slut på den. Jag och Ida luktade pepparkaka i håret hela kvällen.
Nu har vi varit duktiga fruar och tvättat så nu väntas Mio min Mio och poppisar. Snart fri igen.

17




Kommentarer
Postat av: Maddox

Till hasle kan du ta dig. Vad hände med Tollbugata då?

Jag bara väntar...

2008-12-04 @ 17:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0