död frys


Iron Maiden var grymt. Tog pause när dom bästa låtarna kom. Så då sprang jag och Hanna ut i publiken och lyssnade ett bra tag. Sen smita undan och hämta ut lönen sen iväg.
En cykeltur som nu i efterhand gett mig otroliga mängder träningsverk i benen. (Blev skjutsad på smal sadel)
Hem en tur till Hanna för en kall öl sen vidare till Stratos där lite andra kontravänner var. Sedan vidare till Bislet på efterfest. Hemgång runt 06. Bra torsdag.

Vidare till fredag så blev det en heldag i parken. Sen på kvällen ett uppmöte med Maja och Angelica i Sofienbergsparken.
Ingen riktigt utgång men jag gillar dom flickorna!

Idag ska jag laga tacos till en person. Försöka komma på hur man lagar en frys dörr. Den känns trasig. Tinade grejer i mängder. Sen ikväll borde det bli utgång. Helst parkhäng. Sommaren är trots allt inte över riktigt än. Jag tar tillbaka det jag sa.

Fortfarande godisfri (applååååder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0