ett projekt


Jag har idag börjat inleda ett litet projekt.
Kallar det för PA100: att bli blond

Loggbok dag 1
Idag var första dagen på mitt projekt att bli blond igen. Jag började med att ringa några samtal. Sedan hoppade jag på cykeln och begav mig mot A-C Hårmix. Med mig därifrån hade jag två uppsättningar avfärgning, något superschampoo för färgat hår och väte 3%.
Jag och min mor (som ska utföra en stor del av proceduren) kom på att det saknades pensel och plasthandskar. Det fick bli ett samtal till. När grejerna kommit och mamma spelat golf klart så var vi igång.
  Tanken med avfärgning är att den färg man ska ha i håret liksom lossnar. Men inte för mig.
Lite missnöjd men vi kör på med nya krafter imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0