första doppet och sista natten


Idag tog vi en välförtjänt liten sovmorgon. Städa upp hela lägenheten som förövrigt nu ser ut som skit igen.
Solen var väldigt snäll idag. Vi bestämde oss för att bada. Behövde fixa mitt första dopp.
Efter lite om och men och lite tveksamt promenixande så fann vi båthamnen som tog oss ut till massa öar. Eftersom kl redan var typ tre så orkade vi inte vänta tills vi kom till den ön vi ville så vi hoppade av på Gressøya. Inte helt ok men ok.
Det blev då mitt första dopp för i år, 2 juli 2008.
Trötta av någon anledning så började vi bege oss hemåt.
Jag började packa. Jag kan inte packa. Alltid så gör jag tusen och åter tusen andra saker som jag egentligen inte ens tycker är kul, men packa är så tråkigt. För tillfället så använder jag en film som undanflykt för att bli klar.
Väldigt bra film. Interstate 60.
Nu ska jag försöka stänga min ryggsäck och sen vila ögonen.
Imorgon kommer vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0