iron m


Jepp. Imorn har jag jobb, för en dag/kväll. Ska jobba på Iron Maidens konsert här. Grymt!

Annars så har jag redan hunnit bli rastlös/stressad över att jag inte har något jobb. Men jag vet att jag kan klara mig ett tag till utan. Det är ju bara så tråkigt!
Fast nu när vi fått varm sol igen så kanske jag kan stå ut lite till. Semester på obestämd tid kan jag kalla det.

Idag har jag legat i parken, varit på ikea (hau!) och myst i Sandvika med Maja och Angelica (och Rocky)..
Fortfarande tyst här, men jag har köpt "bambublommor" idag som jag kan prata med. Ja det kan gå.
Plus att dom är lättskötta, byta vatten typ varannan vecka tror jag det var. Det ska jag nog klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0