jag tror jag lever nu


Dagen igår var såklart bästa på så länge. Och tack Emelie!
Det började med ett besök på Myrorna med Liza och Emelie. Inget handlat för min del. Sedan vidare mot pastorsvägen 3 där jag och Emelie började fixa oss. Första alkoholklunken var tung med tanke på att kvällen innan inte blev lugn som jag hade tänkt det. Vid halv sex är Liza snäll och skjutsar oss till Bettnäs. På parkeringen står alla fint klädda. När alla har anlänt så går vi ner mot stranden. Sista grenen håller precis på att avslutas och det blir det unga laget som tillslut vinner. Gratulerar.
Sedan är festen igång. Den innehöll: dans på ostadiga bord, allsång till solen (let the sunshine in), se sin far bli kysst (av manligt kön), en liten tår, volleyboll med små söta flickor, en tur vid vattnet, uppskrapade knän, massa roligt folk, en guppig bussfärd in mot stan, en efterfest och taxi hem.
Idag fick jag smaka på baksidan av gårdagens lycka. Upp ur sängen tog jag mig runt 15.30 kanske. Och efter det har jag inte gjort många meter.
Nu ska jag ner i sängen för imorn är det dags för en till hårfixning. Kände att det gula behövde vila några dagar plus att nu är mormor hemma så då styr vi upp på salongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0