mån - tors


Jag är tillbaka i Oslot nu. Med mig i släptåg har jag mor och syster. Vi ska ha kul i 4 dagar!
När det går för lång tid så orkar man inte skriva vad som hänt för man kommer inte ihåg.
Men mina sista dagar i Umeå var..

Måndag Slinga håret med mormor, se Mama Mia med Sara
Tisdag O´Learys personal fest. En heldag på Norrbyskär sen kalaskul kväll på Rex! (vill flyga hem varje tisdag morgon bara för att kunna gå på tisdags Rex. Går det?)
Onsdag Upptvingad att klippa gräset. Obs! Vår gräsmatta är stor. Sen åka till Bjuröklubb till morfar och avnjuta god mat och avslappning.
Torsdag Åka till Umeå igen och träffa flickorna för ett sista avsked. Sista middagen avnjöts på Max. Hem och packa.

Det kommer heller inte bli någon Storsjöyran för min del. Men jag ska försöka styra upp att få jobba på Øyafestivalen istället. Skulle vara kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0