min dag me like


Ännu en dag bestående av hetta.
Jag Hannah och Hanne bestämde oss för att åka ut till Paradisbukta. Vi simmade mellan bojar. Bra träning.
Sedan på kvällen så tog vi benen och begav oss mot en beachvolleyboll plan för att spela lite. Det började väldigt bra men ganska snart så skulle jag göra ett försök att offra mig för bollen. Med knäna i sanden sjunker jag in och skrapar knäet mot jordens mittpunkt ungefär. Ett fint sår jag får. När jag står vid en liten vattenpump så anländer två brandbilar till platsen. Dom är tydligen på jobb och ska därför kosa sig med att spela fotboll och sen bada fick jag veta.
Jag beger mig iaf dit för att fråga efter ett litet plåster.
En väldigt stilig brandman hjälper mig.



Jag ska bli brandkvinna! Lätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0