och fortsätter


Loggbok dag 3
Nu är det tredje dagen på mitt projekt. Gårdagens loggbok gick inte att publicera igår (?) därför kommer dag 2 och dag 3 på samma dag. Mycket dag nu.
Hur som helst. Inatt/tidig morgon så sov jag väldigt oroligt. Varje gång jag vaknade och tittade mig i spegeln så blev jag rädd.
När jag väl tog mig upp ur sängen möttes jag av regn. Lika bra det så slapp jag ut bland folk och visa mitt "hår".
När mamma shoppat klart med sin man så drog vi igång andra omgången med färg. Denna gång lät vi det sitta i lite längre. Kändes som mitt huvud brann upp av väten. Det gjorde inte ont men håret var väldigt varmt.
Sen var det dags för duschen. När jag klev ur så såg det inte ut som min önskan. Men det som varit orange hade blivit gult och det som varit gult hade blivi någorlunda mer blont.
Men jag har ju fortfarande drömmen och önskan över hur jag vill att det ska se ut.
Får väl ge det 9 år som allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0