som fortsätter


Loggbok dag 2
Nu är jag inne på min andra dag av projektet.
Idag så började vi med att kasta in en ny sväng av avfärgning. Utan vidare bra resultat även denna gång. När mitt hår fått torka så var det dags för dom starka medlena.
Den blåa färgen kletades in och fick värka. Min mor har en mor som är frisör men det betyder inte att min mor är expert. Hon gör som det ser ut som andra gör. Så lite fläckar fick det bli.
Min mormor, alltså den riktiga frisören, följde allt med spänning via telefon. Hon är förtillfället på barnvaktsbesök i Piteå.
Det är även mormor som mest av allt velat ha mig blond igen.

Hur som helst. Den här gången ska det bli bildbevis på de förändringar som skett so far.
Njut, (inte skratta)


Här ser ni nu från vänster: Efter två avfärgningar, under färgning och resultatet.



Här ovan ser ni min fina och snälla mor som utfört arbetet


Kommentarer
Postat av: Anonym

Angelica gillar sannablond tjej:)

2008-08-19 @ 19:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0