be kind rewind


Jag och Simon, min fjärde sambo, har precis sett klart Be Kind Rewind.
En mycket charmig film.

Jag vet inte vad det är men min nuvarande och väldigt jobbiga förkylning har gjort mig väldigt känslig speciellt i filmsammanhang. Som sagt så grät jag så gott som hela satc filmen. Och även nu ikväll kände jag hur mina ögon började svida och jag tyckte allt i slutet var sorligt.
Ta bort min sjuka nån. Jag kan inte andas! + att min Otrivin Mentol är så gott som tom.

Men imorn ska jag upp och iväg och hänga på låset hos Elkjøp. Jag ska äntligen köpa damsugare till vårat hem. Det här går inte längre. Sedan ska jag och Kire städa rent här. Kanske även kilar över på Ica Maxi och köper en mopp när jag ändå är i farten.

Förövrigt så trivs jag jävligt bra med livet just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0