föfaen


Okej!
Väldigt väldigt bra timing till matchen.. Just som vi öppnar ger dom högre makterna oss sol, matchen igenom.
MEN, vad sker, vi mister det i det sista. Faen vad jag blev bitter!!
Inte nog med det så måste jag stå kvar i en tom bar under rys-gre matchen. Har inte så mycket att göra så 21.50 stämplar jag ut kassan. 01.00 har mitt köande till kassaräkning tagit slut och jag får äntligen gå in i tältet.! Va fan föfaen
Där är det liv iaf.
Kl.08.00 är vi några få tappra. Jag tar BySykkel hem (heeela långa backen upp utan vila).
Imorn är jag fri så jag ska soova!

Vi har massa vakthundar runt vårat område. Dom är skällande och farliga. Jag blev bästis med farliga hunden Billy ikväll. Fin vovve, jao.

Nu ska jag onytta mig. Jerå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0