hoover


Efter en lite extra sovmorgon så begav jag mig idag mot Elkjøp.
Medan jag väntade på bussen så började en kines/vietnam-man prata med mig. Han babblade på om att regeringen aldrig lät honom vara och att dom anklagade honom för att vara, spion, mentalt sjuk m.m. Jag satt mest bara och nickade. När bussen kom visade det sig att han inte skulle med den så jag blev glad. Men han var tydligen mer pratsugen så han hoppade på den iaf.
På bussen åkte minivideokameran upp och han ville filma mig. Jag sa nej så han fick filma mina naglar ist.
Sedan lurade jag av honom.

Väl på Elkjøp så finner jag den perfekta lilla damsugaren. Eller støvsugere som det heter på norska.
Så nu är vårat hem skinande rent utan en enda damtuss. Se så fin våran lilla Hoover är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0