ingenting


När dagarna i stort sett bara består av jobb så har man inte så mycket annat kul att säga. Idag har varit en slapp dag iaf.
Ställde kl på 11.25. Vaknade och låg och drog mig i sängen genom att läsa lite bloggs. Hade tänkt tvätta och duscha idag innan jobbet kl 15. Men nej då ringer min chef och ber mig komma dit bums. Upp ur sängen och klar på 20 minuter så beger jag mig mot jobbet.
Det visar sig att vi ska packa ihop ca hälften av alla bord och bänkar för det ska vara konsert där på kvällen, ingen fotboll alltså. Ett jävla göra speciellt när det växlar mellan hink regn och tropisk sol på bara minutrar. Men tillslut blir vi klara. En promenad till Ica Gourmet på Aker för lite lunch. Väl tillbaka så blir det lite småfix sen iväg till monopolet för att köpa 5 flaskor Jameson.
Sedan öppnar vi. Vid fem har vi tydligen Wiskeyprovning och gud vad äckligt det var. Hade nonstop gåshud i cirka 15-20 minuter.  Fy!
Sen jobba i regn ännu mer och vid 21 fick jag sluta. Trikk hem. Var så slut så jag höll på att glömma mina skor som låg i påsen brevid mig, Tur att jag tittade bak när jag klivit ut, annars hade den varit borta. Puuuh!

Imorn är det ingen match och ingenting såklart ska vi ha personalfest då och såklart så ska jag jobba på ikea onsdag kl 08.00. Varför!?!!?! Äsj egentligen så behöver jag alkoholpaus så det är lika bra det.

Nu har Madde och John kommit tillbaka från Halmstad så nu ska man väl umgås lite. Tjohio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0