inhandlat


Oj oj vilken gårdag! Vilken lycka och vilken stämning! Jag gillar mitt jobb.
Om jag ska tro på det dom säger så tog vi in 8000 personer igår. Av dom var väl ca 7500 svenskar. Gult och blått överaltt och så vackert.

Efter en slitsam kväll så stannade vi kvar för lite förfriskningar. Jag kom därifrån runt 05 kanske.

Idag har jag.. Ätit på MackeDonken, gått Bogstadveien ner och upp, köpt mina blåa låga converse, en fin keps och annat välbehövligt.
Jag är fri både idag och imorn och det ska njutas till fulla drag.

Imorn spelar FooFighters på Frognerbadet, dvs ca 200 meter från mitt hem. Planen är nog en grillning och öl utanför området och bara lyssna. Det kan gåe.

Sedan så taggar vi såklart till på lördag. Ge oss sol så blir det ännu bättre.


Förövrigt.. Jag har lyckats få två kommentarer. Coolish, haha.
Eftersom jag är så obloggkunnig så vet jag inte hur man gör för att svara till personen så det kan sägas här kanske.

Mingla - Jag får inte pengar för min blogg. Ingen vet att den finns type.

Louise Hanisch - Tack så mycket. Kommer ha så på alla deras matcher.
Jeppo ska in och kika.

Haare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0