man ska alltid klaga


Idag har det varit väldigt varmt. typ 28..
Men vad är grejen med att när man väl får den eftertjatade värmen så ska man direkt börja gnälla på att det är för varmt?
Jag lyckades iaf ligga i Frognerparken 5½ timme innan jag gav upp.

För övrigt så är jag på g att få min 3.e dos av halsfluss/streptokocker (alla säger olika) i år!
Mina tankar börjar vända sig mot att ta bort mandeljävlarna. Det här går ju inte!
Men det kostar nog shorts här i Norge så vi får väl se hur många insjukningar jag hinner med innan jag styr upp det i Sverige.

Imorgon erbjuder Oslo mig 24 grader.
Då blir det alltså park, dusch, sen börjar slitet en månad framöver. Jevlarimej vad kul det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0