maraton och melon


Vilken dag?
Jag har gjort ingenting. Nästan så att det ger mig ångest.
Har bara varit hemma idag, eller jo jag gick ner till Kims och köpte en melon och äckliga körsbär.
I övrigt så har jag bara sett Cloverfield, The Evil Dead, Kill Bill vol 2 och 12 Monkeys. Donnie Darko får vänta.
The evil dead var lika äcklig som jag minns den.
Nu svider min mun av melonen och jag är trött.

Idag kom jag på en till grej, att jag måste hitta nytt jobb. Vill inge mer ikea. Har satt upp mig på tre pass nu i juni och direkt jag la på ångrade jag mig. Men pengar är pengar.
Fast jag orkar inte söka nytt. Det är jobbigt, ge mig på silverfat tack. Esj.

Fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0