ni som vet


Ja. De som känner mig väl vet att jag är lättövertalad osv. Eller så är jag bara en sån som tar saker lite som dom kommer så länge jag trivs och har kul. Det var väl så det blev i tisdags.
Som sagt var det personalfest. Jag och Nina (även hon skulle jobba dagen efter) bestämmer oss för att om vi slutar dricka runt 23-00 så ska det nog gå bra. Det hela slutar med att jag sjunger kareoke? felstavning nog. och håller låda till tusen medan Nina blir utslängd för att hon är för full. Bra tjejer. Jobba onsdag var ej kul.

Nu ska jag snart bege mig mot mitt 4.e jobbpass på två dagar och imorn får jag sova! Men upp kl 11 för att dra på liknings och kolla vad som hände med min skatt och sedan hämta tre Umeåflickor på centralen. Vi kommer bo 8 st i lägenheten i en hel vecka! Det går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0