skavsamt och midsommar


Idag är det tydligen midsommar och den har jag firat genom att jobba 14 timmar. (6 timmars övertidsbetalning) Heja!
Det var VGlista topp 20 idag. Dvs ett gratis arrengemang på Aker Brygge med massa norska artister och vi stod för alkoholen. Det var maassa folk och förjävla roligt. Inte städningen efteråt dock. Det blev en halv öl efter jobbet mer än så klarade inte min kropp. Jag ville ta taxi men det slutar med att jag och Nina tappert vandrar hela vägen hem. Påvägen såg vi två tjejer som bråkade, på teckenspråk. Det såg faktiskt kul ut. Efter att ha haft mina Converse i ca 16 timmar idag så är dom fyllda med fotsvätt och dom har gett mig massa skaver på fötterna. Det gör ont.
Nu ska jag sväva över till min säng och sova som törnrosa fram till kl 13 max sen är det jobb, igen. Men det går bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0