bakfylla och sockervadd

Som jag sa så var gårdagen den bästa på länge och det visade sig även idag med en riktigt tung bakfylla.
Men en dag inomhus fick inte gå. Så dagen började med att jag och Maddie släpade oss till Burger K för föda. Vi åt ute i en minipark i början av Bogstadveien typ. Matade lite duvor med mera.
Sedan begav vi oss mot Aker Brygge och Beer Palace. (Vatten för min del)! Där fann vi Kire, John, John och några till. Spenderade nog ett antal timmar där tills hungern började skrika.
Jag och Madde tog en runda längs Akers och vattnet. Finns en del riktigt häftiga båtar där måste sägas.
En äkta mövenpick intogs av Madde. Lite lägre fram hittade vi ett litet tivoli. Såklart Sockervadd!! Flera år sen sist, barn på nytt.
Sen varför ta trikk när man kan gå? Så det fick bli en trevligt promenad hem till Kirkeveien.
Nu väntar en snabbdusch sen sällskapsspelskväll hos hos Kire och John.

Alligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0