morgonstund har dålig andedräkt


Usch är lite besviken på mig själv nu. Orkar verkligen inte ta mig iväg och träna. Orkar dessutom inte ens gå upp ur sängen. Va faen, inte ens lite diciplin i mig. Men det är så sjukt kallt i våran lägenhet. Våra element ställe sig på noll de dagarna det var så himla varmt men nu är det inte varmt ute längre men elementen vill fortfarande vara nollade. Och vi vet seriöst inte hur man får värme till dom. Norksa element är konstiga.
Önskar att någon bara klev in i mitt rum nu med en god fruksost på sängen. Åh det skulle vara underbart.
För min mage skriker och innan jag kan tysta ner den så måste jag på RIMI och köpa mjölk. Kanske lyxar till det med världens godaste vaniljyoghurt.

För övrigt så är det 275 lag anmälda till Brännbollsyran just nu. Wei! Vårat lag heter Släkt-en. Består bara av familjemedlemmar + Pia. Jag går och taggar till tusen. Dock inte att vi spelar 08.00 lördag morgon, men jag klarade av det förra året så det kan gå.
Hade förövrigt en mardröm igår om att Yran hade blivit inställd.

Upp och hoppa nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0