pistage.


Nu är det helg. Vehej.
Slutade 16 idag, men IKEA bussen var sen så det tog ett tag att komma sig hem iaf. Väl hemma så blev det "familjemiddag" med John och Madde, mandelpotatis och veggschnitzel med (enligt Norge) remouladsås. Mys.
Sen bänkade jag mig i soffan med datorn i knäet och gårdagens popcorn.
Så skön fredag, är ju inte van att kliva upp så tidigt lägre så jag är nu trött och sliten.

Tidigare i veckan så bestämde jag mig för att ha en vit helg. Det var inte många som trodde på mig. Och så rätt som dom har så vet jag redan nu att min helg kommer vara annat än vit. Kommer någon med ett trevligt förslag så kan jag inte säga nej. Dåligt det kanske? Inte vet jag.
Men först på dagen imorgon så blir det upp med tuppen. Hela Bogstadveien ska tydligen stängas av för det ska vara marknad/outlet där. Det kan inte missas!. Har ju en liten Husk lista som måste bockas av.
  Fick även mitt BySykkel kort idag. Så nu kan jag cykla vart jag vill. Riktigt läckra cyklar måste sägas.

En annan ting är att midsommar mest troligt kommer firas i Halmstad. Alla ska ju dit så då måste såklart även vi det. Plus att jag och Madde har väldigt länge pratat om att hon ska visa mig sin hemstad så varför inte göra det under midsommar.
Jag känner på mig redan nu att sommaren kommer bli kanoners. Det här ser jag framemot den närmsta tiden:
- Åka hem 29.e - 3.e (ev 27.e)
- Yran!
- Jobba i öltält under EM! 5.e - 30.e
- Festivala i juni
- Ha semester hela juli, ev roadtrip.
- Tillbaka till Oslo och ev jobba på IKEA
- Resa!!!

Eller det är typ min plan för det närmsta halvåret. Allt fram till augusti är som spikat sen ser vi väl.

Great talking to ya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0