ska vi pausa


Söndag igen. Varför går det så fort? Gillas inte.
Men helgen har varit otroligt trevlig ändå.
Fredagen blev som sagt lugn, mycket skönt.
Igår, lördag, så började dagen med en promenad längs Bogstadveien. Någon form av outlet.
Jag fann mig en gul billabong t-shirt, två par "schlagertrosor" ala Björn Borg och ett par rosa solglajer. Väldigt bra teknik av Anton Sport! Dom stod och delade ut vattenflaskor utanför butiken. Men för att få den funktionell så var man tvungen att gå in i butiken för att få korken och såklart att man ser ett par solglasögon då.
Tillslut kom vi till Karl Johan. Där vi tog en kaffe/te i under infravärme på Samson medan regnet föll. Mysigt.
Sen bar det iväg hem igen och det lagades middag och öl intogs. Vi åker tillslut och ansluter delar av övriga gänget.
Jag får blandannat uppleva John2s babylena rygg, han måste fuska med typ babyolja!
Efter en tid beger vi oss vidare mot Frans. Där är det massa folk. Riktigt trevligt.
Det blev bong på norrländskt vis, "tatueringar" som nu i efterhand känns otroligt onödiga. Massa dans osv osv osv.
Kameran ligger fortfarande hos Frans men när den kommer hem igen ska jag nog bjuda på en bild eller tre.
  Idag så har jag: haft ont i huvudet, lyckats boka om mitt flyg så jag kommer hem på tisdag!, grattat mamma på mors dag, varit onyttig, tvättat lite, svarat på mail, kun legat i soffan type sen inte så mycket mer. Givande söndag? Ja selvfågel!.
Ikväll blir det eventuellt ett besök på antingen BLÅ eller Café Sør. Hoppas orken håller bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0