solen i ögonen


Fick ett mail av min mor för någon dag sedan. Med en massa frågor, tyckte det var lite kul så det ska läggas in här nu.

Lite förklarenade text till tidigare skickad epost! 
(För mig Sanna texten nedan, har inget word dokument)
Då var det dax att fylla i årets frågeformulär!! Ok, så här ska du göra, och
försök att inte vara lat och förstöra det roliga. Bara ge allt! Kopiera texten
(inte vidarebefordra!) hela detta mail i ett nytt mail som du kan skicka. Ändra
alla svaren så att de stämmer för dig.


Skicka det sedan till några utvalda INKLUSIVE den person som skickade det till
dig.

Poängen är att du skall lära känna några små fakta om dina vänner.


Vårhälsningar från Din Vän Sanna

1. VAD HETER DU? Sanna Sofia Markström

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?!! Johns Ancejeans, typ blå?
 
3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU? Ett tragiskt program på MTV

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?? Var på fest hos Frans.

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT? Chips och dipp

6 - 10 ???

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK Beror på hur jag mår men Coca Cola slår det mesta!
 
12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK Någon fräch sommardrink kan vara trevligt. Men ska det inte vara så
avancerat så har öl blivit lite av en favortit igen. Speciellt i park/sol/gitarrer/trevligt sällskap-sammanhang.

13. FAVORITSPORT? Måste säga innebandy, kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat.
 
14. HÅRFÄRG? Så gott som svart med en 2 cm 'blond' utväxt.
 
15. ÖGONFÄRG? Blågrå tror jag

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG? Solnedgång

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER Johan 17, Tobias 15 och Moa 12 (snart 13!)
 
18. FAVORITMÅNAD? Juli, inga bekmmer och förhoppningsvis en massa sol. Då kan inget vara bättre.

20.SENASTE FILMEN DU SÅG? Såg delar av Lejonkungen, Pippi på rymmen och Pippi på de sju haven inatt.
Men senaste hela film jag såg var The Hills Have Eyes.

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN? Lördag, för då vet jag att det verkligen är helg.
 
22. FAVORITHOBBY? Läsa BlondinBellas blogg? Haha. Ne men just nu så måste jag nog säga ett uppmöte med massa
trevligt folk i någon park (helst vigelands) med massa sol, gitarrer, allsång och en och annan öl. Om det nu
kan kallas hobby.

23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON? Oftast, det krävs ganska mycket till för att jag ska våga.

24. FAVORITLÅT(ar)? Oj det är för många för att kunna nämna en. Men förtillfället har jag fattat stort tycke
för Lynnyrd Skynnyrd med Freebird.
 
25. SOMMAR ELLER VINTER? Sommar

26. KRAMAR ELLER KYSSAR? Kramar är riktigt mysiga och man få/ge dom till så många. Det gillas

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA? Det skulle vara trevligt men jag klandrar dom inte om dom inte gör det.

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR? Madde ev?

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR? Hmm, kanske Sara? Haha jag vet inte.

33. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER? Just nu Lasermannen och För tusende gången.
 
34. HUR SER DIN MUSMATTA UT? Har ingen sån, kör på bärbart.

35. FAVORITSPEL? Guitarhero slår nog allt.

6. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN? Nope
 
37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN? Jepp

38. ÄR DU ROMANTISK? Kan nog vara det om jag verkligen vill men det sker inte allt för ofta.

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG? Ja verkligen! Livet äger just nu!
 
40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL? Blir väl föräldrar, Moa och några vänner. Ni märker väl.

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON? Jobba sista dagen på IKEA innan jag åker hem! Jeppi

42. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU? 16.16


Haade braa! / Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0