spiderpigg

Ännu en dag överlevd. Tiden går så sjukt sakta bara för att jag vet att det är så lite kvar. Det är drygt!.
Borde egentligen hoppa i säng ska ju 06.45. Fy. Men sen är det helg, och massa tjollahoppsan. Varför ska vädret svika den helgen som räknas.
Förra var det ju 25+ uppåt hele tiden, och imorn ska det vara 14+ och regn! Det är inte okej. Men jag tänkte dansa lite regndans med Maja på jobbet så då kanske det iaf bara blir mulet.

För en vecka sen när jag satt på våran trevliga toalett så såg jag en spindel sitta i sitt nät i ena hörnet. Den var så liten så jag orkade inte ta bort den.  Typ fyra dagar senare så kollade jag dit igen och då satt den fortfarande där. Då tänkte jag att den förmodligen var död så då orkade jag inte heller ta bort den. Igår när jag tittade dit så tänkte jag kolla om den kanske levde lite trots allt. Så jag blåste lite på den och såklart, den börjar sprattla. Den har alltså suttit där helt still över en vecka. Kan man göra så?

Jag börja fundera om blogg är så himla kul? Va fan ska man skriva egentligen. Eller så kanske det bara mitt liv som är så pass okul så det inte finns nåt vettigt och intressant att skriva i det hele tatt. Vad vet jag?.

Jag ska ge mig själv en liten chans till. Blir det inte bättre än så så säger vi hej då blogg.se.

Nu skiter jag i det här. Natsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0