stryka in den


Vad sägs om det?..

Idag efter jobbet blev jag hämtad i den blåa lilla bilen. Sandvika nästa. Var liksom tvungen att träffa Maja innan hon (as!) åker till NY. Och när hon kommer hem så har jag lyckats ta mig till Umeå. Så ett möte var ett måste.
Jag fick uppleva hur det är att ta nagellacks-målning riktigt seriöst. Mina fick bli blåa. Mysa med Rocky och nu även en lill-liten pusekatt.
Fick en äkta middag. Mummsa. Sprutade cola på Ankan och lärde henne även Idioten, så gott som.
  Började smått fundera på att skaffa kisse själv. Det är ju faktiskt nåt jag tjatat om hela livet och nu är jag ju faktiskt stor nog att skaffa en själv. Men är jag redo att ta hand om den?, det är ju frågan. Isf ska Ankan ta med sig en hemmifrån nästa gång hon är hemma, så jag har ca 5 veckors tänketid. Problemet är att min plan är att resa till höst. Vart ska den bo då? Mamma, aldig! Pappa, har hund. Mormor kanske? Kan ju kolla upp det iaf.

För övrigt så fick jag lön idag. Glädjehopp imorse, nu lever jag inte på 14,- längre. Det är ju trevligt.
Kanska ska uppfylla en del av min behovs/vilja ha-lista imorn. Jobbar ju sent. Uh.

Nee lite sömn ska jag skaffa mig, hade tänkt försöka träna imorn?.. Right.

Bej bej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0