en enda klagan bara


Jag ska inte tänka på det. Då blir man sjuk. Det säger IDa. Men det går inte att låta bli. Så nu ska jag klaga lite.
Dagen på jobbet har varit kämpig. Ett tjugotal nysningar har det säkert blivit. Min lilla näsa är som en igentäppt dammsugarslang. Jag har nickat till kunder som svar för om jag säger ett ord har det utvecklats till en svidande hostattack. Min jobbtröja är full med host bassilusker. Och det känns som sandpapper i halsen.  Röda tårglansiga ögon blir som ett litet plus i kanten. Gör mig hellre sängliggande med feber och medicin så det åtminstånde går över. Det här kan ju vara i en evighet. Men..
AAH skönt att få klaga av sig lite hur som haver.

Nu sitter jag och väntar väntar. Vi tänkte verka familijära och vuxna och göra storhandling på Ica Maxi. Dom har alltid massa 10,-/2 för 1 tillbud på det stället. Det lustiga är att när det är sånna tillbud så behöver man helt plötsligt mycket mer saker än vad man tänkt. Men det är kul att se fulla hyllor i hemmet. Med massa val. Jepp.
Rörligare än så ska jag inte vara idag. Jag vill vara en soffpotatis med filt upp till ögonen. Det ska bli.

Torkjell, Torkil


Kommentarer
Postat av: sandr

AHU. Jag vet 700 riksdalas. Kul. Det är fan en tur och retur till dig.



Det är väldans nice. Jag vill bo där. Iaf under vintern. Deal?

PUSSESLICKEPICKE!

2008-11-12 @ 22:21:26
URL: http://sandr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0