helloween


Hoho det var en kul lördag.
Vi klev ut från dörren runt åtta och begav oss mot Grünerløkka. Dom hade styrt det bra.
Det började pirra i benen så jag och Ida kilade vidare.
Och gissa vart vi gick. Jo men Yatzi såklart.
Vi fick tydligen gå in gratis på grund av våran klädsel. Helkul kväll.
Det var riktigt länge sen jag besökte favvo kyllingkebabstället. Väl där möter Kire och Björn upp. Dom hade plan på att styra efterfest.
Jag stog tydligen mitt i gatan och stoppade bilar. En svartataxi fick det bli.
Efterfesten varade i 15 minuter sen sov Björn. Kire spelade tv-spel och vi flickor gick och la oss.
Bra kväll om man räknar blåmärken.



Tove, Tuva
Veslemøy,Vetle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0