jag tror


- Jeg tror jeg tar en vaffel med syltetøy.
-Jordbœr eller bringebœr?
-Jeg tror jeg tar bringebær. Og en cappuccino.
-
Vill du ha enkel eller dobbel?
-Jeg tror jeg tar dobbel.

Varför säger man jag tror när man vet att det är det man vill ha?

Halva veckan är nu avklarad. Allt rusar iväg.
Jag och Ida besökte Hasle igår. Calle är även på Oslo besök. Vi lagade makaronipudding. Supert! Sedan blev det kortspel.
Det är nu ett faktum att jag är den sämsta på plump.
Calle: 106
Jonas: 102
Ida: 87
Sanna: 37
Men var dock obesegrad på N** och President. Ni kan nu kalla mig Obama om ni vill.

Nu kom IDa hem så nu skall det lagas stuvade makaroner och mamma scans!

Egil, Egon
Otto, Ottar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0