thursday, I don't care about you


Vilken trevlig torsdag. Eller först fick jag uthärda en snorig dag på jobbet men sen blev allt bra.
Jag mötte upp min sängkompis för att kryssa av våra behovs/önskelistor.
En kvällsstros på stan är trevligt. Mörker är fint.
Det blev även en middag på nya favvostället vars namn jag tänker hålla hemligt. Moaha! (Mest för att jag själv inte vet vad det heter)
Men vi har nu lyckats bocka av halva listan och resten tar vi på lördag.
Jag har även bestämt mig för att införskaffa mig en ny IXUS. Jeppo det är lycka. Den ska vara brun.
Nu ska jag få IDa att se Fievel med mig. Ja jag har en stor kärlek för barnfilmer.

En ny låt laddas hem. Den ska spelas hela dagen i morgon.

Kirsten, Kirsti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0